Lyckönskningar

Lyckönskningar till Kronprinsessparet.

Kungaparets lyckönskningar till Kronprinsessparet

- Vi gläds mycket med Kronprinsessparet. Vi minns själva glädjen över att bli föräldrar och vi önskar den nya familjen en underbar tid i lugn och ro. Det är ett efterlängtat barnbarn och vi är båda mycket stolta och lyckliga idag.

Prins Carl Philip och Prinsessan Madeleines lyckönskningar

- Vi är båda överlyckliga över vår nya familjemedlem. Vi har sett fram emot att bli morbror och moster och vi önskar all lycka och kärlek till vår syster, Daniel och deras dotter.

Olle och Ewa Westlings lyckönskningar

- Vi känner stor glädje i dag när vår Daniel och vår Victoria nu blivit föräldrar. Vi önskar Daniel och Victoria all lycka med nya familjemedlemmen och vi kommer att stödja och hjälpa till som farföräldrar.

Anna Westling Söderströms, Prins Daniels syster, med familj lyckönskningar

- Jag känner en stor lycka över att min bror och Victoria nu har blivit föräldrar. Det är ett mycket efterlängtat barn. Som faster ser jag, tillsammans med min familj, med spänning fram emot att lära känna barnet och följa hennes utveckling. Det är också mycket roligt att mina döttrar fått en kusin, vilket de längtat efter.